Koulutusta ja saunomista.

8.4.2015

Nyt on tarjolla erotuomarikoulutuksen saralla megatapahtuma tulevana lauantaina 11.4 Kuopiossa.

Ohjelmaan mahtuu vähintään kolme äärimmäisen hienoa ja omasta mielestä hyvin suunniteltua tapahtumaa.

Kuopion Erotuomarikerho Ry tarjoaa seuraavaa ohjelmaa:

• klo 12.15 alkaen Savon Sanomat Areena otteluseuranta KuFu-98 - Jippo (Riku ohjaa ja opastaa)
  • klo 14.30 paitsioon liittyvä koulutus. Materiaali saatavissa täältä etukäteen http://palloliitto.fi/offsidetest (Jouni ohjaa ja opastaa)
  • klo 16.00 kauden avaussauna Outotec Oyj, Kuopion toimipisteen tiloissa (Haapaniemi, S-market Ykkösrastin vierainen Lukkoteam kiinteistö. Tasavallankatu 22). Saunalla käydään otteluseurantaan liittyen ottelupalaute läpi. (Saunamestarina ja illan isäntänä toimii Teemu).

Nyt jotta kukaan ei tekisi mielettömiä määriä tarpeettomia valmisteluita minkään yllä olevan aiheen parissa, niin etukäteen ilmoittautuminen ko. tapahtumiin on pakollinen.

Nuoremmille ja vähemmän aikaa mukana olleilla (alle 15-vuotta mukana) suosittelen osallistumaan kaikkiin näihin kolmeen tapahtumaan. Kaikki yli 15-vuotta et-toiminnassa mukana olleet voi osallistua suoraan sauna osuuteen, mutta on toki myös tervetulleita koulutukselliseen osuuteen.

Tapahtumiin tulee ilmoittautua Rikulle.