Hinnasto

Kuopion Erotuomarikerholta tilattujen harjoitusotteluiden ja -turnausten hinnoittelu on uudistunut kaudesta 2022 lähtien. Jatkossa erotuomarit laskuttavat itse tilaavalta seuralta ottelupalkkion. Ottelupalkkion suuruus on 50% kulloinkin voimassa olevan Liiton/piirin ko. sarjan erotuomaripalkkiosta. Mikäli ottelussa on vastakkain eri sarjatadon joukkuueet laskutetaan korkeamman sarjatason mukaan. Palkkion lisäksi erotuomarit laskuttavat Palloliiton erotuomarien matkustussäännön mukaisesti matka/kulukorvaukset. Joukkueet löytävät erotuomari palkkiot täältä: Näin pelataan, Itäinen, Jalkapallo, 2022 (PDF)

Erotuomaripalkkion lisäksi Kuopion erotuomarikerho laskuttaa asettelusta 10€/tuomari asettelumaksun joukkeiden otteluista. Turnaukset hoidetaan tarjouspohjaisesti, jolloin tulee tilausvaiheessa pyytää tarjous erotuomarikerhon asettelusta: puh. 044-3400645, kekry1936@gmail.com tai tilaa erotuomari lomakkeen kautta

Mikäli palkkoista on kysyttävää tai epäselvyyksiä, voitte olla yhteydessä kerhon puheenjohtajaan Teemu Soiniin, teemu.soini@gmail.com tai 040-4853535.